שלבים בהקמת חברה
שלב 1- שליחת הלקוח לעורך דין על מנת שיפתח לו חברה תוך זמן קצר. להלן המסמכים שנדרש לקבל מעורך הדין.
- פרוטוקול בעלי זכות חתימה לכל דבר ועניין .
- בנוסף ראה מסמכים שיש לבקש מעורך דין לצורך פתיחת חשבון בנק בשלב 2+3 להלן.
- להכין חותמת עם שם החברה ו- ח.פ על מנת שיוכל לחתום על המסמכים.
שלב 2 – מסמכים לצורך פתיחת חשבון בנק:
- תזכיר התאגדות - הנושא חותמת רשם החברות במשרד המשפטים (נדרש רק במקרה שהחברה נוסדה לפני 1/2/2000).
- תקנון התאגדות - הנושא חותמת רשם החברות במשרד המשפטים.
- פרוטוקול החלטות החברה.
- אישור עו"ד המיועד לבנק בו נפתח החשבון המציין מי בעלי זכויות החתימה בחברה.
- דו"ח מעודכן מרשם החברות.
- תעודת התאגדות - מאת רשם החברות במשרד המשפטים.
שלב 3 – פתיחת החברה במע"מ ובמס הכנסה.
- תעודת התאגדות מאת רשם החברות במשרד המשפטים. לבקש מעו"ד
- הצהרת דירקטורים - לבקש מעו"ד
- תעודת זהות של הדירקטורים בחברה.
- פרוטוקול בעלי זכות חתימה לכל דבר ועניין. - לבקש מעו"ד
- צילום המחאה מבוטלת מחשבון עו"ש של העוסק או אישור פתיחת חשבון מבנק.
- חוזה שכירות או חוזה רכישה.
- תעודה/רישיון עיסוק (אם הפעילות קבלן אזי תעודת קבלן רשום).
- הסכם התקשרות/חשבונית קנייה/חוזה עבודה.
שלב 4 – עדכון הניכוי במקור .
יש לציין שחברה בע"מ חייבת בניכוי מס במקור במשך חצי שנה ראשונה.
חזרה לדף הבית לחץ כאן >>